• Правила мережі кінотеатрів Wizoria
    • Ці правила визначають норми поведінки відвідувачів кінотеатру і спрямовані на забезпечення громадського порядку та збереження матеріальних цінностей на території кінотеатру «WIZORIA». Контроль за дотриманням порядку в кінотеатрі здійснюють адміністратори кінотеатру за участю інших співробітників кінотеатру (касирів, кіномеханіків, прибиральниць).

    • 1. Загальна інформація.

      1.1. Ці правила розроблені відповідно до Цивільного кодексу України № 435 від 16 січня 2003 року (закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року) і регламентують відносини щодо надання послуг демонстрації фільмів у кінотеатрі між Відвідувачами (далі – «Відвідувачі» або «Відвідувач») та мережею кінотеатрів «Wizoria» (далі – «Кінотеатри» або «Кінотеатр»).

      1.2. Договір між Відвідувачем та Кінотеатром укладається як публічний договір (стаття 633 Цивільного кодексу України) і договір приєднання (стаття 633 Цивільного кодексу України) шляхом акцепту справжньої оферти через купівлю квитка на перегляд фільмів Відвідувачем. Фактом придбання Квитка на перегляд фільму Відвідувач засвідчує те, що він ознайомлений із чинними Правилами, йому зрозумілі умови Правил і він зобов’язується їх неухильно дотримуватися протягом усього часу відвідування Кінотеатру.

      1.3. При цьому під час здійснення акцепту (оформлення замовлення й подальша оплата товару та/або послуг) Покупець надає Продавцеві свою згоду на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних на умовах, визначених Законом України "Про захист персональних даних". Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням Договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою виконання умов цього Договору, проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця, не змінюючи при цьому мети обробки персональних даних. Обсяг прав Покупця як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.

      1.4. Адреси Кінотеатрів, кількість залів Кінотеатру, розклад Кінотеатрів та інша інформація про кожен Кінотеатр мережі «Wizoria» вказані в інформації про Кінотеатри, яка знаходиться на сайті Кінотеатрів wizoria.ua (далі – Сайт Кінотеатру) і є невід’ємною частиною цих Правил.

    • 2. Приміщення Кінотеатру.

    • 3. Відвідування Кінотеатру.

      3.1. Квитком (у цьому документі – Квитки або Квиток) вважається документ встановленого зразка, який підтверджує право Відвідувача на перегляд фільму в Кінотеатрах мережі «Wizoria». Квиток включає інформацію про назву фільму, час та дату сеансу демонстрації фільму, ціну, номер кінозалу, номер ряду та місця в кінозалі.

      3.2. Кіносеанс для Відвідувачів кінотеатру (далі – Глядачі) відбудеться за наявності одного квитка, купленого за повною вартістю (окрім 1 залу Кінотеатру Wizoria Колос, де кіносеанс для відвідувачів відбудеться за наявності двох квитків, куплених за повну вартість).

      3.3. Адміністрація Кінотеатру залишає за собою право не продавати квитки на кіносеанс через одне посадочне місце.

      3.4. Адміністрація не несе відповідальності за збереження особистих речей Глядачів, залишених/загублених на території Кінотеатру (у кінозалі, кіно-барі, туалеті тощо).

      3.5. Глядачі-діти, які не досягли 5-річного віку, у супроводі батьків мають право безкоштовного перегляду фільмів без надання додаткового місця тільки на сеанси без вікових обмежень. На фільми з будь-якими віковими обмеженнями дітям до 5 років необхідно купувати квиток.

      3.6. На кіносеанси, що починаються з 20:00, Глядачі – діти до 14 років допускаються лише в супроводі батьків, або осіб, які їх замінюють, або викладачів, членів батьківського комітету, представників адміністрації дитячих середніх загальноосвітніх закладів та профтехучилищ.

      3.7. Купуючи квиток на перегляд фільму, Глядач підтверджує, що він ознайомлений із цими Правилами та зобов’язується виконувати їхні умови й вимоги, а також правила громадського порядку й норми моральної поведінки в Кінотеатрі та на прилеглій до нього території. Ці Правила є додатком до Квитка на кіносеанс.

      3.8. Глядачі Кінотеатру перед придбанням квитка зобов’язані ознайомитися з інформацією про фільм та рекомендаціями щодо вікових обмежень глядацької аудиторії цього фільму. Глядачі, які не досягли віку, відповідного до індексу глядацької аудиторії фільму, до глядацької зали не допускаються.

      3.9. Якщо Глядач придбав квиток на фільм, що має вікові обмеження глядацької аудиторії, Касир має право попросити Глядача, а Глядач зобов’язується показати Касиру документ, що підтверджує вік Глядача.

      3.10. Кінотеатр має право не обслуговувати Гостя без пояснення причин.

      3.11. Кінотеатр згідно ЗУ «Про рекламу» має право демонструвати рекламу перед початком сеансу.

    • 4. Продаж квитків.

      4.1. Каси Кінотеатру починають працювати за 30 хвилин до початку першого кіносеансу й закінчують через 30 хвилин після початку останнього кіносеансу.

      4.2. Бронювання квитків здійснюється на сайті Кінотеатру.

      4.3. Бронювання квитків знімається автоматично, якщо квитки не викуплені Глядачем за 30 хвилин до початку сеансу. Зобов'язання щодо бронювання скасовуються, претензії не приймаються.

      4.4. Квитки підлягають поверненню не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку сеансу.

      4.5. Якщо Глядач запізнився на кіносеанс, квитки в касу не приймаються та поверненню не підлягають.

      4.6. Якщо в касах Кінотеатру черга, то першочергове право придбати квитки мають Глядачі, які купують їх на поточний кіносеанс, а також особи, що заздалегідь забронювали квиток.

      4.7. У разі запізнення Глядача на сеанс, неприбуття на кіносеанс, відмови від перегляду фільму після його початку квитки на цей сеанс не підлягають обміну або поверненню до каси.

      4.8. Фільми, що демонструються в різних форматах, позначаються наступними значками: 2D, 3D.

    • 5. Повернення квитків та продукції, придбаної в кіно-барі.

      • 5.1 Правила покупки й повернення квитків, що придбані в касі.

        5.1.1. При купівлі квитків за готівку – повертаються гроші, при оплаті квитків банківською карткою – кошти повертаються на картку, з якої здійснювалася оплата.

        5.1.2. Звернення в касу про повернення квитків приймаються не пізніше як за 30 хвилин до початку сеансу .

        5.1.3. Для здійснення повернення коштів у касі необхідно надати: квитки, чек і паспорт (водійські права).

        5.1.4. Необхідно заповнити бланк заяви та акт про повернення коштів – ці документи надає касир.

        5.1.5. Повернення квитків здійснюється в касі Кінотеатру.

      • 5.2. Правила покупки і повернення електронних квитків.

        5.2.1 Фактом успішно завершеної покупки квитків є отримання квитків на пошту та їх відображення в особистому кабінеті. Квитанція або смс-повідомлення банку, що свідчить про оплату, не є квитком. Якщо в момент покупки сталася помилка, гроші були списані з вашої картки, але замовлення не відображається в особистому кабінеті – заповніть форму повернення. Термін повернення коштів – до 30 днів.

        5.2.2. Повернення квитків здійснюється не пізніше, як за 30 хвилин до початку сеансу, щоб інші Глядачі могли скористатися звільненими місцями й відвідати кіносеанс.

        5.2.3. Роздруковані або електронні квитки в Кінотеатрах підлягають безпосередньому пред'явленню на контроль при вході в зал, без звернення в касу. За відсутності можливості роздрукувати електронний квиток або якщо вам не прийшов квиток, але є номер замовлення, передбачений варіант його обміну на паперовий еквівалент у касі – для цього слід повідомити касиру номер замовлення, який міститься в e-mail та sms-підтвердженні.

        5.2.4. За одним квитком дозволений тільки одноразовий вхід. Якщо вхід за квитком відбувся, то система контролю не пропустить повторно квиток із таким самим кодом. Оплата квитків здійснюється банківськими платіжними картами Visa або MasterCard. Операції авторизації, перевірки платоспроможності, а також списання коштів проводяться процесинговими центрами на стороні банків-еквайєрів або на відповідних їм платіжних сайтах. Оплата платіжною карткою здійснюється в тому випадку, якщо картка іменна, емітована на території України й на ній присутній CVV2-код на зворотному боці. Кредитні, моментальні, зарплатні та інші види спеціальних карт можуть бути закриті банками-емітентами для здійснення платежів через Інтернет. Погоджуючись із цими правилами покупки, ви приймаєте вищенаведені умови, погоджуєтеся отримувати від Кінотеатру інформаційні листи, дозволяєте обробку ваших персональних даних та підтверджуєте, що ознайомлені з віковими обмеженнями, що діють на сеанс.

        5.2.5. Повернення електронних квитків. Щоб повернути квитки, необхідно заповнити форму повернення на сайті Кінотеатру.

      • 5.3. Правила покупки й повернення продукції кіно-бару.

        5.3.1. Повернення продуктів харчування, придбаних у попкорн-барі, та заміна їх на якісні товари або повернення грошей допускається лише у випадках прострочення товару згідно з датою на упаковці , пошкодження упаковки товару чи явних ознак неякісності. В усіх інших випадках товар, придбаний у попкорн-барі, поверненню не підлягає.

    • 6. Пропускний режим.

      6.1. Вхід у кінозал для Глядачів дозволяється не пізніше, ніж за 5 хвилин до початку демонстрації фільму на той кіносеанс, на який придбано квиток.

      6.2. Квиток без контрольної лінії не приймається.

      6.3. Квитки та касовий чек повинні зберігатися Глядачами до кінця кіносеансу. Заяви про втрату квитків чи касового чека не приймаються.

      6.4. Глядач має можливість придбати квиток протягом 20 хвилин після початку сеансу та пройти до кінозалу протягом 30 хвилин після початку сеансу за наявності придбаного квитка на сеанс.

      6.5. Адміністрація Кінотеатру має право для здійснення додаткового контролю вимагати у Глядача пред’явити квиток під час сеансу.

      6.6. Якщо Глядач під час кіносеансу вийде з кінозалу, контролер має право вимагати пред’явити квиток, коли Глядач повернеться.

      6.7. Займати місця треба відповідно до номера ряду й номера місця, зазначеного у квитку.

      6.8. У залі заборонено пересідати на інші місця під час сеансу.

      6.9. Знижки та пільги надаються тільки на НЕ прем'єрні фільми, дозволені прокатними компаніями за умовами Меморандумів, а також у зв'язку з акціями, організованими Кінотеатром.

      6.10. Передбачені знижки та пільги можуть бути скасовані відповідно до вказівки власника прав (ліцензії) на прокат фільму, про що Кінотеатр повідомляє шляхом розміщення об'яви на офіційному сайті компанії.

      6.11. Згідно з новою редакцією Положення про державне посвідчення на право розповсюдження й демонстрування фільмів Кабінет Міністрів України визначив такі індекси глядацької аудиторії:

      «0» – загальна аудиторія, тобто перегляд фільму можливий без обмежень. Фільми розраховані для сімейного перегляду, однаково цікаві різним категоріям глядачів, незалежно від віку. Забороняється демонстрування будь-яких сцен, що містять натуралістичний показ жорстокості й насильства. Реалії складної дійсності повинні відображатися з максимальною умовністю.

      «12+» – фільм, перегляд якого дозволяється дітям від 12 років тільки у присутності батьків. Такі фільми можуть містити деякі сцени, які батьки вважатимуть неприйнятними для самостійного перегляду дітей.

      «16+» – фільм, перегляд якого забороняється особам віком до 16 років. Такі фільми можуть містити сцени з обмеженим ступенем насильства та жорстокості (бійки, застосування зброї без надмірного кровопролиття, обмежене зображення нещасного випадку або катастрофи, а також сцени, що включають короткі зображення оголеності, епізодичне використання ненормативної лексики).

      «18+» – фільм, перегляд якого забороняється особам віком до 18 років. Фільми можуть містити сцени насильства, жорстокості, зображення катастроф, жахів, відвертої оголеності, імітації інтимних стосунків. Кінотеатри можуть показувати такі фільми в будь-яку годину доби.

    • 7. Глядачам забороняється.

      7.1. Заходити в кінозал без квитка.

      7.2. Займати місця, що не відповідають номеру ряду й місця, зазначених у квитку.

      7.3. Відвідувати Кінотеатр у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.

      7.4. Заносити на територію Кінотеатру та вживати будь-які продукти харчування й напої, придбані в будь-яких інших закладах громадського харчування, супермаркетах, магазинах тощо.

      7.5. Проносити на територію Кінотеатру будь-які види вогнепальної, газової чи холодної зброї, незалежно від наявності документів, що дають право на її носіння, крім співробітників правоохоронних органів, які мають табельну зброю й відвідали Кінотеатр у службових справах. Також заборонено проносити на територію Кінотеатру отруйні, горючі та вибухонебезпечні речовини.

      7.6. Проводити під час кіносеансу фото, відеозйомку та аудіозапис, зокрема на мобільні телефони, а також використовувати інші технічні засоби згідно з Законом України «Про державну підтримку кінематографії України», Законом України «Про авторське право і суміжні права», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кримінальним кодексом України.

      7.7. Палити в залах для Глядачів, у фойє, у кіно-барі, у туалетних кімнатах, зокрема й електронних цигарок, вейпів, IQOS.

      7.8. Порушувати тишу в кінозалі під час кіносеансу.

      7.9. Нецензурно лаятися, грати в азартні ігри, агресивно поводитися, порушувати тишу, використовувати предмети, що створюють шумовий ефект та заважають відпочинку інших Глядачів Кінотеатру. Працівники Кінотеатру мають право самостійно, із залученням представників служби охорони, вивести правопорушників із кінозалу або Кінотеатру, а також викликати поліцію для усунення правопорушення. У такому разі Кінотеатр не зобов’язаний компенсувати вартість придбаного Глядачем квитка.

      7.10. Під час кіносеансу користуватися засобами мобільного зв'язку. Ці засоби рекомендовано вимикати або перемикати на беззвучний режим, знижувати яскравість екрана.

      7.11. Заходити до Кінотеатру з тваринами.

      7.12. Заходити на територію, призначену для службового користування співробітниками кінотеатру.

      7.13. Відвідувати Кінотеатр у брудному одязі.

      7.14. Смітити й розкидати різні предмети (упаковки, жуйки, серветки тощо) у Кінотеатрі та в кінозалах.

      7.15. Перепродавати квитки за ціною, вищою від зазначеної у квитку.

      7.16. Заносити до кінозалу великогабаритну ручну поклажу та целофанові пакети.

      7.17. Не допускаються на територію Кінотеатру в нічний час (з 23.00 до 6.00), а також на кіносеанси, час початку або закінчення яких припадає на 23.00 – 6.00, особи, молодші 16 років, без супроводу батьків або осіб, що їх замінюють. Особи, які замінюють батьків: повнолітні близькі родичі (брати й сестри, дідусь, бабуся, брати й сестри батьків), усиновителі, опікуни чи піклувальники, представники установ, під опікою яких знаходиться неповнолітній у віці до 16 років.

      7.18. Особам віком до 21 року заборонено вживати спиртні напої на території Кінотеатру.

      7.19. Допускати на будь-які кіносеанси Глядачів-дітей віком до 5 років без супроводу батьків або осіб, що їх замінюють.

      7.20. Входити до Кінозалу з велосипедами, скейтами, колясками, санками, на роликових ковзанах.

    • 8. Відповідальність Глядачів.

      8.1. Глядачі зобов'язані дбайливо ставитися до майна Кінотеатру, не псувати його, дотримуватися чистоти й порядку в кінозалах, у кіно-барі й на території Кінотеатру загалом.

      8.2. У випадку нанесення шкоди майну кінотеатру Глядач у безспірному порядку зобов’язаний відшкодувати грошову суму завданих збитків Кінотеатру «WIZORIA» в повному обсязі. Під Кінотеатром «WIZORIA» мається на увазі юридична особа, якій належить ТМ «WIZORIA» на праві власності/користування та/або яка безпосередньо/опосередковано здійснює господарську діяльність на території цього Кінотеатру.

      8.3. За умови порушення Глядачем цих Правил та/або загальноприйнятих правил та норм поведінки (нецензурна лайка, агресивна поведінка, порушення тиші в залі під час кіносеансу тощо) співробітники кінотеатру мають право змусити Глядача залишити територію кінотеатру без відшкодування йому коштів, витрачених на території Кінотеатру.

      8.4. Кінотеатр не несе відповідальності за шкоду, заподіяну здоров'ю або майну Глядача протиправними діями третіх осіб.

      8.5. Усі Глядачі мають право на звернення з претензіями щодо реалізації послуг кінотеатру до його адміністрації протягом робочого дня Кінотеатру.

      8.6. Ці Правила можуть бути змінені й доповнені дирекцією Кінотеатру в односторонньому порядку.

      8.7. У разі знаходження Глядачами Кінотеатру підозрілого предмету (сумка, згорток, пакет, пакунок, валіза тощо) на території Кінотеатру необхідно негайно повідомити про таку знахідку адміністрацію або охорону Кінотеатру.

    • 9. Правила відвідування кіносеансів у форматі 3D.

      9.1. 3D окуляри для перегляду 3D фільмів Глядачу необхідно придбати у квитковій касі Кінотеатру. Придбавши 3D окуляри, Глядач має можливість повторно користуватися ними в Кінотеатрі.

      9.2. 3D окуляри підлягають обміну лише у випадку виявлення дефектів під час придбання, поки Глядач не відійшов від каси.

      9.3. Глядачі-діти віком до 12 років допускаються на кіносеанс у 3D форматі тільки в супроводі дорослих.

      9.4. Глядачу-дитині незалежно від її віку необхідно купувати 3D окуляри. Батьки дитини-глядача під особисту відповідальність визначають ступінь можливості сприйняття їхньою дитиною 3D фільму.

      9.5. Кінотеатр не несе відповідальності за можливий дискомфорт для Глядача, що може виникнути в результаті перегляду фільму у форматі 3D.

      9.6. Якщо Глядач має проблеми з зором, то перед відвідуванням 3D кіносеансу йому варто проконсультуватися в лікаря. Якщо Глядач носить окуляри з діоптріями, то 3D окуляри необхідно надягати поверх них.

    • 10. Дозвіл на використання персональної інформації.

      10.1. З метою надання Глядачу послуг мережею Кінотеатрів «Wizoria» Глядач дозволяє Кінотеатру використовувати персональні дані Глядача, які стали відомі Кінотеатру під час Реєстрації Глядача або під час продажу Глядачу будь-якого товару або послуги Кінотеатру, зокрема: електронну адресу, контактний телефон, поштову адресу, прізвище, ім’я, по-батькові та іншу особисту інформацію, що була надана Глядачем.

      10.2. Реєструючись, Глядач підтверджує, що він був належним чином письмово повідомлений про включення його персональних даних у базу персональних даних Кінотеатру з метою забезпечення реалізації громадсько-правових, господарчих, адміністративних та інших відносин, що потребують обробки персональних даних відповідно до законодавства України. Глядач також надає згоду на оброблення його персональних даних, на їх використання для маркетингового та статистичного аналізу, для направлення Глядачу маркетингової та рекламної інформації про діяльність мережі Кінотеатрів «Wizoria» шляхом відправлення повідомлень у форматі sms, e-mail, у системі viber та інших форматах та сервісах, які можуть виникнути в майбутньому. Глядач також погоджується з тим, що Кінотеатр може обробляти отримані персональні дані Користувача як самостійно, так і з допомогою сторонніх осіб без будь-якого іншого (додаткового) узгодження з боку Глядач. При цьому Кінотеатр зобов’язує таку особу дотримуватися принципів та правил обробки персональних даних, передбачених чинним законодавством, зокрема конфіденційності персональних даних, та забезпечувати безпеку персональних даних при їхній обробці та захисті.

      10.3. Усі спірні питання, пов'язані з отриманням послуг Глядач, вирішуються сторонами з використанням особистих даних Глядача, що були вказані ним при оформленні й оплаті квитків та супутніх послуг на Сайті Кінотеатру. У разі, якщо особисті дані вказані таким чином, що не дозволяють встановити одержувача послуг (Глядача), Виконавець має право відмовити Глядачу в розслідуванні спірних питань.

    • 11. Правила користування гардеробом Кінотеатру*

      11.1. Речі до гардеробу приймаються лише за наявності квитка на сеанс.

      11.2. Факт прийому речей на зберігання посвідчується видачею номерного жетона.

      11.3. На одне гардеробне місце можливо розмістити не більше однієї речі.

      11.4. Беручи номерний жетон, Глядач погоджується з правилами користування Гардеробом Кінотеатру.

      11.5. Працівники гардеробу та адміністрація Кінотеатру не несуть відповідальності за майно (гроші, мобільні телефони, документи, ключі тощо), залишене в кишенях верхнього одягу.

      11.6. На зберігання до гардеробу приймається лише верхній одяг.

      11.7. Працівник гардеробу не зобов’язаний перевіряти права пред’явника номерного жетона на отримання речей. Права на отримання верхнього одягу засвідчується наданням номерного жетона.

      11.8. У разі небезпеки втрати, пошкодження речей працівник гардеробу має право змінити спосіб, місце зберігання та інші умови, не чекаючи згоди особи, яка здала речі на зберігання.

      11.9. У випадку втрати номерного жетона Глядачами, що здали речі на зберігання, повернення речей проводиться тільки після закінчення роботи гардеробу, при наявності у відвідувача, який претендує на отримання речей, документа, що посвідчує особу (паспорт, водійське), у присутності старшого адміністратора. Повернення речей повинно бути оформлене відповідним актом. При цьому відвідувач, який претендує на отримання речей, зобов’язаний підтвердити приналежність речей йому (чеки, відмінні риси речі тощо).

      11.10. Глядач, що втратив номерний жетон, зобов’язаний відшкодувати кінотеатру збиток у розмірі вартості жетона.

      11.11. Речі, не затребувані і / або забуті Глядачами, працівник гардеробу зобов’язаний описати у присутності старшого адміністратора й передати їх на зберігання.


      * Якщо такий передбачений у кінотеатрі.

    • ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ДОТРИМАННЯ ЦИХ ПРАВИЛ!

  • Положення оферти
    • Мережа кінотеатрів «Wizoria» пропонує (надає оферту) укласти договір купівлі-продажу Товару та надання Послуг на умовах і в порядку, які вказані нижче. Покупець, діючи з метою придбання Товару та отримання Послуг, приймає умови цієї пропозиції про укладення договору купівлі-продажу товарів та надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах.

    • 1. Загальні положення.

      1.1. Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) Мережі кінотеатрів «Wizoria» будь-якій фізичній особі (надалі - Покупець) укласти договір купівлі-продажу товарів та надання послуг. Зазначений договір є публічним, тобто згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців.

      1.2. Положення цієї пропозиції (оферти) визначають всі істотні умови Договору та є однаковими для всіх покупців.

      1.3. Відповідно до статті 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення Договору купівлі-продажу товарів та надання послуг на запропонованих нижче умовах, є факт оформлення та підтвердження замовлення.

      1.4. Оформленням Замовлення Покупець підтверджує погодження та безумовне прийняття ним умов цієї пропозиції (оферти).

      1.5. Укладаючи Договір (тобто акцептуючи умови цієї Пропозиції (Оферти) шляхом оформлення Замовлення), Покупець підтверджує наступне:

      а) Покупець цілком і повністю ознайомлений і згоден з умовами даної пропозиції (оферти);

      б) При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення і подальшої оплати товару та/або послуг) Покупець надає Продавцеві свою згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».
      Він дає дозвіл на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних на умовах, визначених Законом України "Про захист персональних даних". Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням Договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", йому відомий і зрозумілий.

      в) Він цілком і повністю ознайомлений і згоден з умовами «Правил відвідування мережі кінотеатрів «WIZORIA» та зобов’язується дотримуватись вище вказаних Правил.

    • 2. Терміни та визначення.

      2.1. Продавець – кінотеатр «WIZORIA» під яким мається на увазі суб’єкт господарювання (юридична особа або фізична особа підприємець), якому належить ТМ «WIZORIA» на праві власності/ користування та/або яка безпосередньо/опосередковано здійснює господарську діяльність на території цього кінотеатру.

      2.2. Товар та послуги - визначений Продавцем опис, щодо яких Продавцем визначається ціна, назва та асортимент, який розміщений на електронному сервісі https://wizoria.ua/., що включає в себе, але не виключно: бронювання продаж квитків на кіносеанси онлайн, отримання квитків на e-mail або в особистий кабінет Покупця, бронювання та продаж 3D окулярів, отримання онлайн подарункових сертифікатів.

      2.3. Покупець – дієздатна фізична особа, яка здійснює замовлення Товарів та Послуг у Продавця з використанням Сервісу https://wizoria.ua/ на умовах даної публічної пропозиції (оферти).

      2.4. Замовлення – заявка Покупця на купівлю Товарів та надання Послуг, адресована Продавцю, яка оформлена і надана Продавцю за допомогою програмних засобів сервісу https://wizoria.ua/

      2.5. Сервіс https://wizoria.ua/ – сукупність даних, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера і програмних модулів, об'єднаних єдиною системою управління, розташованих в мережі Інтернет за адресою https://wizoria.ua/

      2.6. Місце здійснення господарської діяльності Продавця – кінотеатри мережі «WIZORIA», місцезнаходження яких визначена на Сервісі https://wizoria.ua/ в мережі Інтернет.

    • 3. Предмет договору купівлі-продажу товарів та надання послуг.

      3.1. Продавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цією пропозицією (офертою) про укладення договору купівлі-продажу товарів та надання послуг, продати, передати у власність Покупця Товар та надати послуги, на підставі Замовлення Покупця, а Покупець зобов'язується отримати такий Товар та/або Послуги та сплатити їх вартість у відповідності до умов Договору.

      3.2. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, передбачені законодавством, що регулює сферу правовідносин, які виникають і діють в процесі виконання договору, а також гарантує, що має право на реалізацію товару та надання послуг без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України і зобов'язується нести відповідальність у разі порушення прав Покупця в процесі виконання договору і реалізації товару та надання послуг.

      3.3. Покупець приймає умови цієї пропозиції (оферти) та укладає Договір в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку "Придбати/Замовити" через Сервіс https://wizoria.ua/ або іншим способом, що означає підтвердження Покупця про ознайомлення з текстом цієї пропозиції (оферти) та згоду з її умовами.

    • 4. Порядок оформлення Замовлення.

      4.1. Покупець самостійно оформляє Замовлення/Придбання через Сервіс https://wizoria.ua/ шляхом натискання кнопки " Придбати/Замовити " або в інший спосіб та підтвердження прийняття цієї Пропозиції (оферти).

      4.2. Оформити Замовлення на Товари та Послуги можуть зареєстровані Покупці на Сервісі https://wizoria.ua/.

    • 5. Ціна та порядок оплати.

      5.1. Актуальні ціни на кожен Товар та Послугу на дату здійснення Замовлення зазначаються на Сервісі https://wizoria.ua/ У випадку, якщо Товар або Послуга отримується Покупцем не в день здійснення Замовлення, ціни на Товар та Послуги можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

      5.2. Загальна вартість Товару та Послуг, що надаються Покупцеві, зазначається у розрахункових та товаросупровідних документах, які надаються Продавцем Покупцеві (або його Представнику) під час отримання Товару та наданні Послуги у місце здійсненній господарської діяльності Продавця. Зазначені у цьому пункті документи є складовими частинами цього Договору.

      5.3. Ціна договору дорівнює сумі вартості всіх придбаних Товарів та наданих Послуг. Сума замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару та Послуг, наявних у відповідному місці здійснення господарської діяльності Продавця на дату їх отримання.

      5.4. Покупець оплачує Замовлення за допомогою сервісу платіжних систем.

      5.5. При готівковій формі оплати Покупець зобов’язаний сплатити Продавцю ціну Товару та/або Послуг в момент їх одержання, якщо інше не передбачено домовленістю або договором між сторонами в місці здійснення господарської діяльності Продавця.

      5.6. Оплата товарів та послуг, що надаються сервісом https://wizoria.ua/,здійснюється в національній валюті України відповідно до цін і тарифів, встановлених на момент купівлі товарів або отримання послуг.

      5.7. У разі несплати, неповної оплати або несвоєчасної оплати, сервіс https://wizoria.ua/ залишає за собою право ненадання товару та/або послуг, призупинення або повне невиконання взятих на себе зобов’язань і при цьому не несе відповідальності за можливі наслідки такого рішення / дій.

      5.8. Товари та послуги гарантуються і надаються тільки по факту отримання оплати Продавцем.

      5.9. Ціна Товару та послуг, що вказана на Сервісі https://wizoria.ua/, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.

    • 6. Порядок приймання-передачі Товару та надання Послуг.

      6.1. Покупець зобов’язаний отримати Товар та/або Послуги за місцем здійснення господарської діяльності Продавця, обраного ним при замовленні Товару та/або Послуг у строки, вказані при оформленні Замовлення/Покупки. Покупець має можливість як самостійно звернутися до місця здійснення господарської діяльності Продавця з метою отримання та оплати Товару та/або Послуг, або ж уповноважити іншу особу на вчинення таких дій.

    • 7. Права та обов'язки Продавця.

      7.1. Продавець має право: самостійно в односторонньому порядку змінювати ціни на Товари та Послуги (в тому числі замовлений Покупцем), асортимент Товарів та Послуг.

      7.2. Продавець має право в односторонньому порядку змінювати замовлення, в тому числі повністю або частково відмовитись від виконання Замовлення, у випадку відсутності Товару або Послуги.

      7.3. Продавець зобов’язаний забезпечити та гарантувати відповідність якості Товару та Послуг вимогам якості на території України.

    • 8. Права та обов'язки Покупця.

      • 8.1. Покупець має право:

        Отримати Товар та/або Послугу в місці ведення господарської діяльності Продавця самостійно, або ж з залученням представника.

        Відмовитися від приймання Товару та надання Послуги у випадку невідповідності їх характеристик раніше замовлених.

        Користуватися іншими правами згідно положень чинного законодавства України.

      • 8.2. Покупець зобов’язаний:

        Надавати Продавцю достовірну, правдиву та коректну інформацію, у тому числі при реєстрації на Сервісі https://wizoria.ua/.

        Оплачувати Товар та/або Послуги згідно розрахункових документів за зазначеною у них ціною.

        Дотримуватись встановлених «Правил відвідування мережі кінотеатрів «WIZORIA».

    • 9. Відповідальність сторін.

      9.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів та/або Послуг, попередньо замовлених на Сервісі https://wizoria.ua/ та придбаних у Продавця.

      9.2. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов'язань у разі надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації.

      9.3. Продавець і Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України та положень цього Договору.

      9.4. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком таких непереборних обставин як: війна або воєнні дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, акти або дії органів державної влади, зміна митних правил, обмеження імпорту та експорту, що виникли незалежно від волі Продавця та/або Покупця після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону і надає документи, що підтверджують наявність таких обставин, видані уповноваженими на те органами.

    • 10. Строк дії Договору.

      10.1. Договір вважається укладеним з моменту оформлення та підтвердження Покупцем Замовлення/Покупки на Сервісі https://wizoria.ua/ та діє до прийняття та повної оплати Товару та/або Послуг Покупцем.

      10.2. Одностороння зміна умов цього Договору не допускається, за виключенням зміни ціни та асортименту Товару та Послуг Продавцем, як зазначено в цьому Договорі.

    • 11. Інформаційні повідомлення.

      11.1. Реєструючись на Сервісі https://wizoria.ua/ , Покупець дає Продавцю згоду на використання персональних даних Покупця, які стали відомі Продавцю під час Реєстрації Покупця або під час продажу Покупцю будь-якого товару або послуги Кінотеатру мережі «WIZORIA», в тому числі: електронну адресу, контактний телефон, поштову адресу, прізвище, ім’я, по-батькові та іншу особисту інформацію, що була надана Покупцем.

      11.2. Реєструючись, Покупець підтверджує те, що він був належним чином письмово повідомлений про включення його персональних даних у базу персональних даних мережі Кінотеатрів «WIZORIA» з метою забезпечення реалізації громадсько-правових, господарчих, адміністративних відносин та інших відносин, що потребують обробки персональних даних у відповідності до законодавства України. Покупець також надає згоду на оброблення його персональних даних, на їх використання для маркетингового та статистичного аналізу, для направлення Покупцю маркетингової та рекламної інформації про діяльність мережі Кінотеатрів «Wizoria» шляхом відправлення повідомлень у форматі SMS, E-mail, у системі Viber та інших форматах та сервісах, які можуть виникнути у майбутньому. Покупець цим також погоджується з тим, що Продавець може обробляти отримані персональні дані Покупця як самостійно, так і з допомогою сторонніх осіб без будь-якого іншого (додаткового) узгодження зі сторони Покупця. При цьому Продавець зобов’язує таку особу дотримуватися принципів та правил обробки персональних даних, передбачених діючим законодавством, у тому числі конфіденційність персональних даних, та забезпечувати безпеку персональних даних при їх обробці та їх захист.

    • 12. Правила використання матеріалів, розміщених на Сервісі.

      12.1. Сервіс https://wizoria.ua/ містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші матеріали, що охороняються законом, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення, музичні та звукові твори.

      12.2. Весь зміст на Сервісі https://wizoria.ua/ охороняється законодавством України.

      12.3. Покупець не має права використовувати матеріали, розміщені на Сервісі https://wizoria.ua/ , як то: вносити зміни, публікувати, передавати третім особам, брати участь у продажу або відступленні, створювати похідні продукти та ін.

    • 13. Інші умови.

      13.1. Укладений згідно даної пропозиції договір купівлі-продажу товару та надання послуг вважається укладеним на території України і таким, що діє в рамках законодавства України.

      13.2. Укладений згідно даної пропозиції договір купівлі-продажу товару та надання послуг набирає чинності з моменту оформлення та підтвердження Замовлення/Покупки та діє до моменту повного виконання зобов’язань сторін за ним.

      13.3. Недійсність будь-якого пункту або частини договору, укладеного згідно даної пропозиції, не призводить до недійсності договору в цілому.

      13.4. Усі спори, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання, Покупець або Продавець можуть звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.

      13.5. Продавець має право вносити зміни в текст цієї пропозиції на власний розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція пропозиції завжди доступна на Сервісі https://wizoria.ua/ .

      13.6. Відсутність підписаного між Продавцем і Покупцем примірника договору, укладеного згідно даної пропозиції, на паперовому носії з підписами сторін, не є підставою визнання цього договору не укладеним. Проведення підтвердження замовлення на Сервісі https://wizoria.ua/ у відповідності із здійсненим Покупцем Замовленням на Сервісі https://wizoria.ua/ вважається акцептом Покупця (відповідно до ст. 642 і гл. 54 Цивільного кодексу України) і є моментом набрання чинності договору купівлі-продажу товарів та надання послуг.

      13.7. При виникненні претензій/пропозицій Покупець може звернутися за телефоном: 0800308111 або написати електронного листа на адресу info@wizoria.ua

  • Правила програми лояльності Wizoria Cashback
    • 1. Загальні положення.

      1.1. Дані правила (надалі – Правила), які задекларовані у програмі лояльності «Wizoria Cashback», є офіційними. Вони регулюють головні засади, принципи та умови функціонування програми. Програма лояльності «Wizoria Cashback» працює тільки у мережі кінотеатрів Wizoria (далі – «Кінотеатри» або «Кінотеатр»)

    • 2. Основні терміни.

      В Офіційних правилах програми лояльності «Wizoria Cashback» подані такі терміни та їх тлумачення:

      Глядач – це основний споживач послуг Кінотеатру, який користується ними згідно з принципами та умовами, визначеними у Правилах відвідування кінотеатру Wizoria, які регулюють процес та умови надання та отримання Послуг Кінотеатрів. Глядач може бути зареєстрований у «Моєму особистому кабінеті».

      Основні послуги Кінотеатру – це послуги з придбання квитків для перегляду кінофільмів, які Глядачі отримують від Кінотеатру згідно з Правилами відвідування кінотеатру Wizoria.

      Додаткові послуги Кінотеатру – це послуги, які надаються у Кінотеатрі від його імені.

      «Мій особистий кабінет» – це онлайн-портал для самообслуговування Глядачів (надалі – Кабінет), де розміщений основний функціонал для користування послугами Кінотеатру та отримання інформації про послуги Кінотеатру, у тому числі про баланс «Wizoria Cashback».

      Програма лояльності «Wizoria Cashback» – це програма лояльності для Глядачів Кінотеатру. Учасники програми можуть отримувати «Wizoria Cashback» при використанні послуг Кінотеатру, а також накопичувати та списувати кошти з балансу «Wizoria Cashback» на умовах програми.

      Правила програми лояльності «Wizoria Cashback» – документ, який визначає принципи, умови і порядок участі в програмі лояльності.

      Учасник програми лояльності «Wizoria Cashback» (надалі – Учасник) – це Глядач Кінотеатру, який бере участь у Програмі лояльності «Wizoria Cashback» на умовах, описаних в Офіційних правилах програми лояльності «Wizoria Cashback».

      «Wizoria Cashback» кошти (надалі – Кошти) – це кошти, які зараховуються Учаснику на «Wizoria Cashback» баланс. Є можливість їх використовувати на послуги Кінотеатру згідно з умовами програми лояльності «Wizoria Cashback».

      «Wizoria Cashback» рахунок (надалі – Мій Wizoria Cashback) – це баланс Учасника програми лояльності «Wizoria Cashback». Згідно з Офіційними правилами «Wizoria Cashback» на нього зараховуються та з нього списуються «Wizoria Cashback» кошти

      Pin-код «Wizoria Cashback» – це секретний код, який Учасник використовує для списання коштів з «Wizoria Cashback» рахунку у касі кінотеатру чи у кіно-барі. При реєстрації у програмі лояльності Учасник отримує код у вигляді останніх чотирьох цифр номера телефону, за яким Учасник зареєструвався. Учасник має змінити цей Pin-код на власний, який має бути унікальним.

      Нарахування (накопичення) «Wizoria Cashback» коштів – це процес накопичення «Wizoria Cashback» коштів на «Wizoria Cashback» балансі Учасника за умовами програми лояльності «Wizoria Cashback».

      Списання (використання) «Wizoria Cashback» коштів – це процес зняття «Wizoria Cashback» коштів з «Wizoria Cashback» балансу Учасника за умовами програми лояльності «Wizoria Cashback».

      Згоряння «Wizoria Cashback» коштів – це процес згоряння «Wizoria Cashback» коштів на «Wizoria Cashback» балансі Учасника за умовами програми лояльності «Wizoria Cashback».

      Анулювання «Wizoria Cashback» коштів – це процес анулювання «Wizoria Cashback» коштів на «Wizoria Cashback» балансі Учасника за умовами програми лояльності «Wizoria Cashback».

      Інші терміни, які використовуються в даних Офіційних правилах програми лояльності «Wizoria Cashback», вживаються у значеннях, які зазначені у Правилах відвідування кінотеатрів Wizoria.

    • 3. Основні положення та реєстрація.

      3.1. Програма лояльності «Wizoria Cashback» починає діяти з 01.11.2019 р. на постійній основі, якщо інше не буде вказане Кінотеатром.

      3.2. Усі Глядачі, які під час запуску програми лояльності «Wizoria Cashback» зареєструвалися на офіційному сайті Кінотеатру wizoria.ua у «Моєму особистому кабінеті», автоматично стають Учасниками програми лояльності «Wizoria Cashback».

      3.3 Усі Глядачі, які під час запуску програми лояльності «Wizoria Cashback» не зареєструвалися на офіційному сайті Кінотеатру wizoria.ua (або не завели власний аккаунт у «Моєму особистому кабінеті»), можуть стати Учасниками Програми після реєстрації будь-яким шляхом, зазначеним як спосіб реєстрації у даних Правилах.

      3.4. Коли Глядач набуває статусу Учасника програми лояльності «Wizoria Cashback», йому відкривається «Wizoria Cashback» рахунок для накопичення та списання «Wizoria Cashback» коштів. Активація Рахунку відбувається автоматично.

      3.5. Кожен Учасник може мати тільки один «Wizoria Cashback» рахунок у Програмі лояльності «Wizoria Cashback».

      3.7. Для ідентифікації Учасника за допомогою номера телефону, QR-коду, який надається після реєстрації, дані зберігаються в особистому кабінеті Учасника.

      3.8. Учасник може використати «Wizoria Cashback» кошти під час придбання квитків у касі чи товарів кіно-бару в Кінотеатрі тільки після ідентифікації за допомогою QR-коду або номера телефону та введення особистого Pin-коду.

      3.9. Придбання квитків на сайті Кінотеатру «Як гість» або товарів кіно-бару в кінотеатрі без ідентифікації не дає права на накопичення та/або списання «Wizoria Cashback» коштів.

    • 4. «Wizoria Cashback» Кошти та Рахунок.

      4.1. Розрахункова одиниця Програми лояльності «Wizoria Cashback» – це «Wizoria Cashback» гривня на «Wizoria Cashback» рахунку. Гривня «Wizoria Cashback» відноситься до гривні (валюта) у співвідношенні 1:1 (один до одного).

      4.2. Кошти нараховуються на «Wizoria Cashback» рахунок наступного дня після відвідування сеансу, на який було придбано квиток та / або покупки продукції в кіно-барі.

      4.3. Під час бронювання квитків на офіційному сайті wizoria.ua відображена кількість «Wizoria Cashback» коштів недоступна для використання Гостем до моменту фактичного отримання послуги (або її оплати).

      4.4. У випадку неотримання послуги (відсутність оплати заброньованих квитків або їх повернення) «Wizoria Cashback» кошти не нараховуються.

      4.5. Термін дії коштів на «Wizoria Cashback» рахунку – 1 (один) рік з моменту нарахування. Наступного дня після закінчення вказаного терміну Кошти згоряють (видаляються з «Wizoria Cashback» рахунку).

      4.6. Кошти з «Wizoria Cashback» рахунку не можуть передаватися третім особам.

      4.7. Учасник програми лояльності не може зняти кошти з «Wizoria Cashback» рахунку у грошовому еквіваленті у будь-якій формі (готівковій та безготівковій).

      4.8. Рахунок Учасника і нараховані Кошти не можуть бути об’єднані з Рахунками і Коштами інших Учасників Програми.

      4.9. Інформацію про кошти «Wizoria Cashback» (їх нарахування, списання) можна отримати в «Моєму особистому кабінеті».

      4.10. Сума «Wizoria Cashback» коштів, яка перебільшує суму у 799 грн., оподатковується згідно з чинним законодавством України.

    • 5. Процес нарахування «Wizoria Cashback» Коштів.

      5.1. Учасник Програми «Wizoria Cashback» отримує Кошти у випадку купівлі квитків та товарів у кіно-барі у вигляді 3% від кожного чеку.

      5.2. Якщо Учасник пройшов «Легку Реєстрацію» в касі, «Wizoria Cashback» кошти нараховуються, але він не може їх використовувати до того, як пройде повну реєстрацію на офіційному сайті Кінотеатру.

      5.3. Глядач може бути учасником додаткових акцій від Кінотеатру, за умовами яких може нараховуватися додаткова кількість «Wizoria Cashback» коштів на Рахунок Глядача.

      5.4. Програма лояльності «Wizoria Cashback» – накопичувальна.

      5.5. Зарахування коштів «Wizoria Cashback» на «Wizoria Cashback» рахунок Глядача відбувається автоматично.

    • 6. Списання «Wizoria Cashback» коштів.

      6.1. Учасник може використовувати нараховані «Wizoria Cashback» кошти до моменту їх згоряння в «Моєму особистому кабінеті».

      6.2. Учасник може використати Кошти, якщо вони є на «Wizoria Cashback» рахунку та доступні до списання.

      6.3. Учасник може використати Кошти тільки на Послуги мережі Кінотеатрів.

      6.4. Учасник може використати Кошти на «Wizoria Cashback» рахунку на Послуги Кінотеатрів під час оплати послуг Кінотеатру (придбання квитків на касі або на офіційному сайті Кінотеатру, та/або придбанні товарів у попкорн-барі), при умові, якщо на Рахунку Учасника достатньо Коштів для списання.

      6.6. Списання Коштів із «Wizoria Cashback» рахунку можливе тільки цілими числами. Копійки не використовуються для списання, але вони можуть накопичуватися на Рахунку і при складанні цілого числа також можуть бути використані Учасником.

      6.7. Процедура списання Коштів під час придбання послуг Кінотеатру – це зняття Коштів з «Wizoria Cashback» балансу в рахунок часткової або повної оплати послуг Кінотеатру (але не менше нiж 0,10 грн. від вартості квитка при використанні Коштів на придбання квитків).

      6.8. «Wizoria Cashback» кошти неможливо списати при використанні знижок в касі та барі і акцизні товари.

      6.9. При використанні Глядачем або учасником промокоду від Кінотеатру для оплати послуг, а також за участі у спеціальних пропозиціях списання коштів з «Wizoria Cashback» рахунку неможливе.

    • 7. Згоряння та анулювання Коштів.

      7.1. «Wizoria Cashback» кошти згоряють, коли закінчується термін їх дії (зазначений у п. 4.5 даних Офіційних правил програми лояльності «Wizoria Cashback»).

      7.2. Кошти можуть бути анульовані, якщо Учасник буде проявляти поведінку, яка суперечить правилам надання послуг та/або Офіційним правилам програми лояльності «Wizoria Cashback».

    • 8. Права та обов’язки сторін.

      8.1. Учасник може отримувати та читати повідомлення від Кінотеатру у розділі «Мій Wizoria рахунок» в акаунті «Мій особистий кабінет».

      8.2. Учасник може перевіряти стан Рахунку в акаунті «Мій особистий кабінет».

      8.3. Кінотеатр має право проводити Спеціальні Акції для Учасників у межах Програми лояльності.

      8.4 Інформація щодо проведення Спеціальних Акцій для Учасників викладається на офіційному сайті Кінотеатру або іншим доступним для Учасника способом на вибір Кінотеатру.

      8.5. Кінотеатр має право без повідомлення припинити участь у програмі лояльності «Wizoria Cashback» будь-якого Учасника, якщо:

      8.5.1 Учасник не дотримується Офіційних правил програми лояльності «Wizoria Cashback» або чинного законодавства України.

      8.5.2 Учасник надав інформацію, яка вводить в оману чи є недостовірною.

      8.6. Кінотеатр залишає за собою право.

      8.6.1 Самостійно вносити зміни, а також відміняти Офіційні правила програми лояльності «Wizoria Cashback» без попереднього оповіщення Учасників Програми.

      Інформація про вказані зміни публікується на офіційному сайті Кінотеатру за один день до дати вступу у дію.

      8.6.2 Вносити зміни у перелік послуг без попереднього оповіщення Учасників, за які нараховуються і списуються «Wizoria Cashback» кошти та їх кількість.

      8.6.3 Призупинити чи припинити програму лояльності «Wizoria Cashback» у будь-який час із офіційним оповіщенням Учасників на офіційному сайті Кінотеатру.

      8.6.4 Учасник програми лояльності погоджується з умовами і змінами в Офіційних правилах програми, якщо продовжує участь у ній.

      8.6.5. Відносини, що виникають між Учасником та Кінотеатром та не регулюються даними Правилами, підпорядковуються чинному законодавству України.

  • Поширені запитання
    • FAQ щодо нових правил безпеки

    • FAQ стосовно відвідування кінотеатру

      • Де можна знайти правила відвідування мережі кінотеатрів Wizoria?

        Офіційні правила мережі кінотеатрів Wizoria Ви можете знайти на цій сторінці у розділі «ПРАВИЛА МЕРЕЖІ КІНОТЕАТРІВ WIZORIA».

      • Як мережа кінотеатрів Wizoria дотримується політики конфіденційності?


        Мережа кінотеатрів Wizoria є офіційним власником та оператором веб-сайту wizoria.ua та усвідомлює, що збереженість приватної інформації користувачів нашого веб-сайту є предметом особливої уваги. Ми дуже відповідально ставимося до захисту персональних даних Гостей нашої мережі.

        Якщо необхідно, ви можете скористатися нашим веб-сайтом, не розкриваючи свої персональні дані. Ваша персональна інформація необхідна тільки тоді, коли вам потрібно скористатися послугами мережі кінотеатрів.

        Ми збираємо персональні дані Гостей тільки під час:

        ● реєстрації на нашому офіційному веб-сайті,

        ● заповнення форм або відправки повідомлень електронною поштою для оформлення замовлень на послуги мережі кінотеатрів,

        ● відправлення запитів щодо послуг, які ви замовляєте,

        ● а також у подібних ситуаціях, коли Гість надає нам персональну інформацію. Ми повністю контролюємо і відповідаємо за використання будь-яких персональних даних, наданих Гостями мережі кінотеатрів. Ми гарантуємо відповідні заходи захисту персональних даних, вжиті у повній мірі.

        Купуючи або бронюючи квитки на веб-сайті мережі кінотеатрів Wizoria, ви автоматично даєте згоду на отримання персональних пропозицій або рекламних повідомлень на вказані контакти.

      • Яка вартість квитка на сеанс?

        Вартість квитка залежить від кінотеатру, дня тижня та часу сеансу. Щоб дізнатися вартість квитка, необхідно обрати фільм, день і час сеансу, потім виділити бажане місце на схемі залу. Зверніть увагу, що у кінотеатрі мережі Wizoria діють акції та спеціальні пропозиції, за якими можна отримати знижки на квитки. Детальніше про них ви можете дізнатися у розділі «Події та Акції» на офіційному веб-сайті.

      • Коли з’являється розклад сеансів?

        Розклад на новий кінотиждень (четвер - середа) з’являється у вівторок у другій половині дня. Іноді, якщо це погоджено з дистриб’ютором, у нас є можливість відкрити продаж на найочікуваніші фільми раніше. Також квитки на деякі сеанси можуть бути доступними для покупки у будь-який день. Дізнатися про відкриття допрем’єрних продажів (завчасних продажів) ви можете у наших соціальних мережах, e-mail розсилці чи на офіційному веб-сайті.

      • Як дізнатися, чи буде фільм у прокаті в мережі кінотеатрів Wizoria?

        Усі анонси фільмів, які будуть у прокаті в мережі кінотеатрів Wizoria, можна подивитися у розділі веб-сайту «Незабаром». Якщо ви не знайшли у переліку фільм, у якому зацікавлені, скоріш за все він не запланований для прокату у мережі кінотеатрів або ще не погоджений для прокату.

      • Які є вікові обмеження для перегляду фільмів?


        «0» – це загальна аудиторія. До перегляду фільму допускаються усі без обмежень. Дані фільми розраховані в основному для сімейного перегляду. Вони цікаві різним категоріям глядачів, незалежно від їх віку. У таких фільмах заборонені сцени, що містять натуралістичний показ жорстокості й насильства. Реалії складної дійсності, якщо це має бути продемонстровано у фільмі, відображаються з максимальною умовністю.

        «12+» – це фільм, до перегляду якого допускаються діти від 12 років тільки у присутності батьків. Дані фільми можуть мати деякі сцени, які батьки можуть розцінити неприйнятними для самостійного перегляду дітьми.

        «16+» – це фільм, до перегляду якого заборонено допускати дітей віком до 16 років. Дані фільми можуть містити сцени з лімітованим ступенем насильства та жорстокості (наприклад, бійки, застосування зброї без надмірного кровопролиття, зображення нещасного випадку або катастрофи, а також сцени, що включають зображення оголеності, епізодичне використання ненормативної лексики).

        «18+» – це фільм, на перегляд якого заборонено допускати осіб віком до 18 років. Дані фільми можуть містити сцени насильства, жорстокості, зображення катастроф, жахів, відвертої оголеності, імітації інтимних стосунків. Проте кінотеатри мають право демонструвати дані фільми у будь-яку годину доби.

      • Що таке прем’єрний період показу фільмів?

        Прем’єрний період – це період показу фільмів (перші 4 дні прокату), коли не діють знижки при купівлі квитків на їх сеанси.

      • Чи є допрем’єрний період показу фільмів у мережі кінотеатрів Wizoria?


        Рішення про допрем’єрний показ фільмів може прийняти тільки дистриб’ютор фільмів в Україні. Вартість квитків на покази фільму до офіційного прокату може відрізнятися від звичайних цін у кінотеатрі.

        Якщо наша мережа кінотеатрів отримує дозвіл на проведення допрем’єрних показів на фільм, ми обов’язково повідомляємо наших гостей про це через e-mail та sms розсилки та розміщуємо новину у соціальних мережах, у мобільному додатку та на офіційному веб-сайті мережі.

      • Якою мовою демонструють фільми? Чи є прокат фільмів мовою оригіналу в мережі кінотеатрів Wizoria?


        Фільми у кінотеатрах нашої мережі демонструються українською мовою, мовою оригіналу з українськими субтитрами або російською мовою з українськими субтитрами.

        Згідно з чинним законодавством України у кінотеатрах країни фільми не українською мовою мають демонструватися з обов’язковим дубляжем українською мовою або з українськими субтитрами. Тому фільми у наших кінотеатрах виходять із українським перекладом. Дубляж надає дистриб’ютор фільму. Кінотеатри не мають відношення до вибору мови, а лише демонструють наданий дистриб’ютором контент. Періодично ми демонструємо фільми мовою оригіналу, якщо такі надають нам дистриб’ютори. Якщо такі картини з’являються у прокаті, ми обов’язково повідомляємо про це на веб-сайті та у соцмережах мережі кінотеатрів.

      • Від чого залежить тривалість прокату фільмів у ваших кінотеатрах?

        Тривалість прокату фільму у кінотеатрі залежить від умов договору, який укладають із нами дистриб’ютори щодо кожного фільму та формату окремо.

      • Що таке «Персональне запрошення у кіно»?

        «Персональне запрошення у кіно» – це ваш безкоштовний квиток на будь-який непрем’єрний фільм у будь-який день у кінотеатрах мережі Wizoria.

      • Які переваги персональних 3D-окулярів?

        Ваші персональні 3D-окуляри мають індивідуальну упаковку, вони легкі та комфортні, а також безпечні з боку особистої гігієни. Вони дозволять вам відчути ефект повної присутності завдяки високій точності передачі кольорів та об'єму картинки на екрані. Ви можете використовувати їх багато разів під час перегляду фільмів у форматі 3D.

      • Де можна купити персональні 3D-окуляри?

        Персональні 3D-окуляри продаються у касах всіх кінотеатрів мережі Wizoria та онлайн на офіційному веб-сайті wizoria.ua .

      • Чи можливо повернути персональні 3D-окуляри?

        3D окуляри підлягають обміну лише у випадку виявлення дефектів під час придбання, поки Глядач не відійшов від каси.

      • Чи є дитячі персональні 3D-окуляри?

        Так, у наявності для продажу є два універсальних розміри персональних 3D-окулярів: дорослі та дитячі.

      • Яким чином можна купити квитки у мережі кінотеатрів Wizoria?


        Квитки на сеанси будь-якого кінотеатру мережі Wizoria можна придбати двома способами: на офіційному веб-сайті wizoria.ua або у касі кінотеатру.

      • Скільки квитків має бути придбано, щоб відбувся сеанс фільму?

        Достатньо одного придбаного квитка за повну вартість. Виключення – це 1-ий зал кінотеатру Wizoria Колос, де кіносеанс для відвідувачів відбудеться за наявності двох квитків, куплених за повну вартість.

      • Чи можна забронювати квитки заздалегідь?

        Так, забронювати квитки можна, якщо ви зареєстровані на офіційному веб-сайті мережі кінотеатрів. Заброньовані квитки необхідно викупити або через особистий кабінет у розділі «Мої квитки», або у касі кінотеатру, не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку сеансу. Якщо ви спізнилися викупити квитки, бронювання автоматично скасовується, а обрані квитки стають вільними для придбання іншими гостями.

      • Чи потрібно купувати квиток дитині менше 6-ти років?

        Дітям до 6-ти років у супроводі батьків надається право безкоштовного перегляду фільмів без надання додаткового місця. Їх допускають тільки на фільми, що не мають вікових обмежень.

      • Чи діють знижки на фільми?


        Так. У нашій мережі кінотеатрів є постійні та сезонні акції, спеціальні пропозиції та знижки, які для кожного кінотеатру представлені у розділі офіційного веб-сайту «Події та Акції».

        Якщо ви учасник програми лояльності «Wizoria Cashback», то систематично будете отримувати додаткові спеціальні знижки та пропозиції у вашому аккаунті на офіційному веб-сайті.

      • Чи є можливість обміняти квитки?

        Обмінювати квитки не можна. Є можливість повернути придбані квитки не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку сеансу, та купити нові у касі або на офіційному веб-сайті.

      • Правила повернення квитків, придбаних у касі.

        Для того, щоб повернути квитки у касі, вам необхідно надати квитки, чек та паспорт (або водійські права). Якщо при собі ви не маєте паспорту/водійських прав, то можете пред’явити їхню копію або фото у телефоні. Також, якщо ви знаєте дані паспорту або водійських прав напам’ять, ви можете повідомити їх касиру. Для повернення квитків вам потрібно заповнити бланк заяви і акт про повернення коштів, які вам видасть касир.

        Якщо оплата здійснювалася за допомогою платіжної карти, у заяві необхідно вказати перші та останні чотири цифри цієї карти.

        Після оформлення документів вам будуть повернені кошти у повному розмірі.

      • Як можна повернути квитки, придбані онлайн?

        Для того, щоб повернути квитки, придбані онлайн як «зареєстрований клієнт», необхідно в особистому кабінеті на офіційному веб-сайті перейти у розділ «Мої квитки» та натиснути кнопку «Повернути» біля обраних квитків. Для повернення квитків, придбаних онлайн «як гість», вам необхідно заповнити форму на нашому сайті.

      • Коли повертаються гроші за квитки, придбані онлайн?

        Кошти за квитки, що були придбані онлайн, повертаються на безготівковий рахунок карти, з якої здійснювався платіж протягом 30 банківських днів на суму вартості квитка без урахування комісії. Зверніть увагу, що у вихідні та святкові дні банки не працюють

      • Бронювання та скасування квитків

        Забронювати та скасувати бронювання квитків можна на офіційному веб-сайті wizoria.ua в особистому кабінеті

      • Акції та конкурси


        Ми проводимо різноманітні конкурси та розіграші на наших сторінках у Facebook та Instagram, де даруємо квитки, абонементи, ексклюзивні подарунки до фільмів, що демонструються у нашій мережі кінотеатрів. Щоб взяти участь у них, вам необхідно бути підписаним на наші офіційні сторінки у соцмережах та слідкувати за новинами.

        Якщо ви є учасником програми лояльності «Wizoria Cashback», то систематично будете отримувати додаткові спеціальні знижки та пропозиції в особистому кабінеті та e-mail розсилці.

      • Як отримати безкоштовний квиток до Дня Народження?

        Щоб отримати безкоштовний квиток до Дня Народження, вам необхідно бути зареєстрованим на офіційному веб-сайті кінотеатру та обов’язково вказати в особистому кабінеті дату свого Дня Народження. У касі кінотеатру в день відвідування у ваш День Народження необхідно пред’явити документи, що засвідчують вашу особу та мають інформацію про дату вашого дня народження.

      • Де можливо придбати подарунковий сертифікат?

        Подарунковий сертифікат можливо придбати у касі будь-якого кінотеатру мережі Wizoria.

      • Який номінал та термін дії подарункових сертифікатів?

        Доступний номінал подарункових сертифікатів: 100 грн., 250 грн., 500 грн. Термін дії всіх подарункових сертифікатів - 90 днів з дня придбання.

      • Які умови використання подарункового сертифіката?


        «Подарунковий сертифікат» дає право обрати товар на суму, що відповідає номіналу в будь-якому кінотеатрі мережі Wizoria. Він може бути використаний частково декілька разів до моменту повної витрати коштів на рахунку сертифіката.

        Якщо сума покупки перевищує вартість «Подарункового сертифіката», то гість має здійснити доплату різниці між вартістю товару та номіналом сертифіката.

        «Подарунковий сертифікат» не може обмінюватися на готівку, решта готівкою також не виплачується.

        Після витрачання повної суми номіналу «Подарунковий сертифікат» підлягає вилученню.

      • Як можна звернутися напряму в адміністрацію кінотеатрів Wizoria?

        До адміністрації мережі кінотеатрів можна звернутися, написавши нам на електронну адресу info@wizoria.ua. Крім того, у вас є можливість звернутися до адміністратора у кінотеатрі, який ви відвідуєте, та дізнатися всю необхідну інформацію або повідомити про проблему. Ми завжди готові допомогти нашим гостям.

      • В яких містах є кінотеатри мережі Wizoria?

        Кінотеатри мережі Wizoria є у Києві, Полтаві та Миргороді.

      • Чи є гардероб у приміщенні кінотеатрів мережі Wizoria?


        Так, у фойє кінотеатрів є гардероб. Він працює тільки для глядачів кінотеатру Wizoria. Щоб здати речі, необхідно пред’явити квиток на сеанс.
        Гардероб працює з 09:00 або 10:00 і до початку останнього сеансу, сезонно за потребою.

        Звертаємо вашу увагу, що адміністрація не несе відповідальності за залишені в гардеробі цінні речі. Співробітники гардеробу приймають тільки верхній одяг.

      • Чи є у кінотеатрах мережі Wizoria Wi-Fi?

        Так, у фойє кожного нашого кінотеатру є безкоштовний Wі-Fi.

      • Що заборонено проносити до кінотеатру?

        У кінотеатр заборонено проносити вогнепальну, газову, пневматичну та холодну зброю, вибухові пристрої та піротехніку, газові балончики, а також великі сумки, пакети та інші великогабаритні предмети.

      • Чи можна їсти власну їжу на території кінотеатру мережі Wizoria?

        Ми завжди піклуємося про комфорт наших гостей під час перегляду фільмів у наших кінотеатрах. Часто їжа, яка була придбана за межами кінотеатру, має неприємний запах, залишає жирні або брудні плями, що може заважати іншим відвідувачам, тому приносити у приміщення кінотеатру та вживати будь-які сторонні продукти харчування та напої, придбані в інших закладах громадського харчування, супермаркетах або магазинах, забороняється.
        Ми рекомендуємо вживати їжу та напої, придбані у нашому попкорн-барі у приміщенні нашого кінотеатру. Наша продукція якісна, смачна та не заважає сусідам у залі під час перегляду фільмів: пакування не створює стороннього шуму, продукти не мають неприємного запаху, а напої мають кришки, що захищають від протікання.

      • Що робити, якщо в залі спекотно/холодно?

        Якщо температура у кінотеатрі є для вас некомфортною, ви завжди можете звернутися до контролерів або адміністраторів. Вони обов’язково зроблять усе можливе для вашого комфорту.

      • Як потрапити до нашої команди?

        Ви можете написати нам на пошту листа з вашим резюме info@wizoria.ua або взяти анкету для заповнення в адміністратора кінотеатру.

      • Куди звертатися за співпрацею?

        З питань співпраці пишіть нам на пошту info@wizoria.ua. Ми розглядаємо усі надіслані нам пропозиції.

    • FAQ програми лояльності Wizoria Cashback

      • Програма «Wizoria Cashback» – це?

        Програма «Wizoria Cashback» – це спеціальна програма лояльності, учасники якої отримують нарахування на свій «Wizoria Cashback» рахунок у розмірі 3% від суми витрат на квитки та/або послуги кіно-бару та можуть списувати ці кошти під час наступної купівлі квитків та/або продуктів у кіно-барі.

      • Скільки діє програма лояльності «Wizoria Cashback»?

        Програма лояльності «Wizoria Cashback» дiє з 01.11.2019 постійно або до офіційного закінчення, яке оголосить мережа кінотеатрів Wizoria.

      • Як стати учасником програми «Wizoria Cashback»?


        Усі гості мережі кінотеатрів Wizoria, які були зареєстровані на офіційному веб-сайті wizoria.ua та мають «Мій особистий кабiнет» до 01.11.2019 року автоматично стають учасниками програми лояльності «Wizoria Cashback».

        Гості, які реєструються після 01.11.2019 року, автоматично стають учасниками програми лояльності «Wizoria Cashback». У будь-якому випадку додаткових дій чи запитів на участь у програмі лояльності не потрібно.

        Незареєстрований учасник може у касі за допомогою номера телефону пройти «Легку Реєстрацію» та накопичити «Wizoria Cashback» кошти за оплату послуг кінотеатру. Для подальшого використання коштів на «Wizoria Cashback» рахунку необхідно пройти повну реєстрацію на офіційному веб-сайті wizoria.ua.

      • Як стати учасником програми лояльності «Wizoria Cashback», якщо я вже у кінотеатрі?

        Якщо ви знаходитесь у касі кінотеатру та купуєте квитки на сеанс, ви можете пройти «Легку Реєстрацію» за допомогою вашого номера телефону, який ви продиктуєте касиру. Таким чином, 3% від суми чеку за дану покупку будуть нараховані на ваш «Wizoria Cashback» рахунок. Для подальшого використання нарахованих коштів вам необхідно пройти повну реєстрацію на офіційному веб-сайті компанії wizoria.ua, вказавши номер телефону, який ви надали у касі. Обов’язково активуйте свій аккаунт, перейшовши за посиланням, яке автоматично прийде листом на вашу електронну пошту при реєстрації на веб-сайті. Після цього ви можете робити покупки у касі та кіно-барі та отримувати і списувати «Wizoria Cashback» кошти згідно з правилами Програми лояльності.

      • Як пройти реєстрацію на веб-сайті кінотеатру?


        Для реєстрації на веб-сайті кінотеатру вам потрібно перейти на сторінку «Реєстрація» та заповнити дані учасника програми лояльності.

        Активуйте свій аккаунт, підтвердіть свою адресу електронної пошти.

      • Що таке «Wizoria Cashback» кошти?

        «Wizoria Cashback» кошти – це кошти, які зараховуються Учаснику на «Wizoria Cashback» рахунок і списуються з нього під час покупок у мережі кінотеатрів за умовами програми лояльності «Wizoria Cashback». Еквівалент коштів «Wizoria Cashback рахунку»: 1 гривня на «Wizoria Cashback» рахунку = 1 гривнi.

      • Що таке «Wizoria Cashback» рахунок?

        «Wizoria Cashback» рахунок – це власний рахунок учасника програми лояльності, де зберігаються «Wizoria Cashback» кошти. Стан балансу на «Wizoria Cashback» рахунку можна перевірити у «Моєму особистому кабiнеті» у роздiлi «Мої Wizoria Cashback».

      • Де зберiгаються мої «Wizoria Cashback» кошти, та де я можу подивитися, скільки їх у мене?

        «Wizoria Cashback» кошти накопичуються та зберігаються на вашому «Wizoria Cashback» рахунку. Кількість нарахованих, доступних та списаних вами коштів відображається у «Моєму особистому кабiнеті» на офіційному веб-сайті мережі кінотеатрів.

      • Де та як я можу використовувати свої «Wizoria Cashback» кошти?

        Кошти з вашого «Wizoria Cashback» рахунку ви можете списувати щоразу, як купуєте квитки онлайн або у касі кінотеатру. Для того, щоб придбати квитки на веб-сайті та використати «Wizoria Cashback» кошти, зайдіть у свій аккаунт і вам буде запропоновано використати ваші «Wizoria Cashback» кошти, якщо вони доступні на вашому рахунку.

        Під час придбання квитків у касі, щоб використати «Wizoria Cashback» кошти, потрібно пред’явити ваш QR-код або назвати номер телефону та ввести Pin-код. Купуючи товари в кінобарі, ви також можете використати «Wizoria Cashback» кошти, надавши ваш QR-код або назвавши номер телефону, та ввести Pin-код. Якщо ви не надаєте QR-коду або Pin-коду та повідомляєте тільки номер телефону, вказаний при реєстрації, «Wizoria Cashback» кошти нараховуються, але використання їх без QR-коду або Pin-коду неможливе. Використовувати «Wizoria Cashback» кошти має право тільки зареєстрований учасник, який може пред’явити QR-код або повідомити номер телефону та Pin-код.

      • Де я можу знайти інформацію про свій QR-код, номер телефону та Pin-код?

        Інформація про ваш QR-код, номер телефону та Pin-код зберігається у «Моєму особистому кабiнеті» та доступна для перегляду та зміни тільки вам.

      • На які послуги я можу використати свої «Wizoria Cashback» кошти?

        «Wizoria Cashback» кошти ви можете використовувати на квитки, купуючи їх онлайн на веб-сайті wizoria.ua або у касі кінотеатру; а також на товари кіно-бару мережі кінотеатрів. Для використання «Wizoria Cashback» коштів ви маєте бути учасником програми лояльності.

      • Коли нараховуються «Wizoria Cashback» кошти?

        «Wizoria Cashback» Кошти нараховуються на наступний день після відвідування сеансу, на який було придбано квиток та / або покупки продукції в кіно-барі.

      • Скільки «Wizoria Cashback» коштів можна отримати за один похід у кіно?

        «Wizoria Cashback» кошти нараховуються на ваш «Wizoria Cashback» рахунок відповідно до правил програми лояльності – 3% від суми витрат або більше, якщо ви є учасником додаткових акційних кампаній, анонсованих мережею кінотеатрів.

      • Як отримати можливість збільшення відсотка відрахувань для учасника програми лояльності «Wizoria Cashback»?

        Для всіх учасників програми лояльності «Wizoria Cashback» ми пропонуємо найвигідніші умови для отримання послуг мережі кінотеатрів. Крім основної програми лояльності, можна брати участь у діючих акціях та спеціальних пропозиціях, які анонсуються на офіційному веб-сайті мережі кінотеатрів, у «Моєму особистому кабінеті», на сторінках кінотеатру в соціальних мережах, з листів на вашу електронну адресу або у касі кінотеатру.

      • Чи є обмеження при використанні «Wizoria Cashback» коштів?

        Ви можете використовувати накопичені кошти на послуги кінотеатру частково або повністю, але не менше ніж 0,10 грн. У кіно-барі «Wizoria Cashback» не діє на акцизні товари. «Wizoria Cashback» кошти не можуть бути передані учасниками програми третім особам, а також не можуть бути отримані учасником у вигляді грошей (готівки або безготівковим платежем).

      • Як та за що нараховуються "Wizoria Cashback" кошти?

        "Wizoria Cashback" кошти нараховуються щоразу при купівлі квитків у кіно як в онлайні (на веб-сайті), так і в касі кінотеатру; а також при купівлі товарів в кіно-барі за умови купівлі зареєстрованим учасником Програми. Нарахування відбувається наступного дня після відвідування сеансу, на який придбано квитки/купівлі товарів в кіно-барі.

      • Чи є обмеження при накопиченні «Wizoria Cashback» коштів?

        Сума «Wizoria Cashback» коштів більше, ніж 799 грн., оподатковується згідно з чинним законодавством України.

      • Чи поширюється програма лояльності «Wizoria Cashback» на Подарункові сертифікати?

        Подарунковий сертифікат дає право придбати товар на суму, яка відповідає номіналу сертифіката в мережі кінотеатрів «Wizoria». Коли учасник програми лояльності купує сертифікат, відбувається нарахування «Wizoria Cashback» коштів на його «Wizoria Cashback» рахунок. У випадку, коли сума покупки перевищує вартість Подарункового сертифіката, гість може оплатити різницю між ціною та номіналом сертифіката за допомогою коштів із «Wizoria Cashback» рахунку. Якщо гість здійснює таку додаткову оплату, то на її суму нараховуються «Wizoria Cashback» кошти у розмірі 3%.

      • Як відновити «Wizoria Cashback» рахунок?

        Якщо Ваш «Wizoria Cashback» рахунок не працює з будь-яких причин, необхідно надіслати заявку на електронну адресу info@wizoria.ua або зателефонувати за номером 0800308111

      • Що робити, якщо кошти на «Wizoria Cashback» не нарахувались?

        Якщо бонуси не нарахувалися з будь-яких причин, необхідно надіслати заявку на електронну адресу info@wizoria.ua або зателефонувати за номером 0800308111.

      • Чи можна повернути квитки, які були придбані за «Wizoria Cashback» кошти?

        Так. Квитки, придбані за кошти з «Wizoria Cashback» рахунку, можна повернути згідно з правилами повернення мережі кінотеатрів. При поверненні квитків «Wizoria Cashback» кошти повертаються на ваш «Wizoria Cashback» рахунок. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму для повернення квитків на веб-сайті або у мобільному додатку.

      • Чи можна повернути товар із кіно-бару, придбаний за «Wizoria Cashback» кошти?

        Продукти харчування належної якості, придбані у кіно-барі мережі кінотеатрів, поверненню не підлягають. Відповідно, «Wizoria Cashback» кошти також не будуть повернені на ваш «Wizoria Cashback» рахунок.

      • Чи можливо придбати квиток повністю за «Wizoria Cashback» кошти?

        Так. Згідно з правилами участі в програмі «Wizoria Cashback» кошти з «Wizoria Cashback» рахунку можна використати повністю або частково (не менше ніж 0,10 грн. від вартості квитків) на придбання квитків на сеанси кінотеатру.

      • Куди і кому можна написати питання щодо «Wizoria Cashback»?

        На усі питання, які виникають у вас щодо програми лояльності «Wizoria Cashback», можна знайти відповідь серед інформації на сторінках веб-сайту wizoria.ua. Якщо ви не знайшли відповіді або виникли додаткові питання, ви можете звернутися до наших співробітників у касі, написати на info@wizoria.ua або зателефонувати за номером 0800308111.

      • Де я можу подивитися історію нарахувань «Wizoria Cashback» коштів?

        Історія зарахованих «Wizoria Cashback» коштів зберігається у «Моєму особистому кабінеті» на офіційному веб-сайті мережі кінотеатрів протягом одного року.

      • Як довго зберігаються «Wizoria Cashback» кошти?

        «Wizoria Cashback» кошти зберігаються на вашому рахунку протягом одного року, якщо ви їх не використовуєте. Після року невикористання нараховані «Wizoria Cashback» кошти анулюються з вашого рахунку.

      • Які ще переваги має програма лояльності «Wizoria Cashback»?

        По-перше, «Wizoria Cashback» – це ваша можливість не тільки отримувати задоволення від перегляду кіно з найсмачнішим попкорном, але і робити це з вигодою. По-друге, ви можете брати участь у різноманітних додаткових акційних пропозиціях зі збільшеним відсотком «Wizoria Cashback», які будуть анонсовані на всіх ресурсах мережі кінотеатрів.

Wizoria Cashback

Wідчуй більше

  • Накопичуйте 3% з усіх покупок на сайті та у касі
  • Користуйтеся послугою бронювання квитків Користуйтеся бронюванням квитків
  • Отримуйте персональні пропозиції та акції